TUZLARIJE - VIJESTI

02.08.2017. u 09:09 Broj citanja: 18238
Pismo čitaoca
Problemi s Wizz Airom zbog otkazivanja leta

Od 2013. godine Wizz Air i Aerodrom Tuzla prevezli su preko milion putnika. Često smo pisali o profesionalizmu Wizz Aira i nastojanju da putnici stignu na svoja odredište. Ipak, uz preusmjeravanja aviona dešavala su se i otkazivanja letova, koliko nam je poznato, uglavnom zbog "više sile". O jednom od otkazanih letova piše i naš čitalac. Njegovo iskustvo nije lijepo ali je pismo dobar povod da i drugi putnici iznesu svoja iskustva i jedni drugima pomognu u ostvarivanju prava koja kao putnici imaju.

Tuzlarije

Šaljem vam tekst o usluzi Wizz Aira i problemima sa kojima smo se suočili na nedavnom letu iz Njemačke. Smatram da je ova informacija važna za objavljivanje, jer i drugi ljudi mogu doći u istu ili sličnu situaciju, pa je dobro da znaju šta očekivati. Za dodatne informacije stojim vam na raspolaganju. Unaprijed zahvaljujem...

Ove godine odlučimo supruga i ja posjetiti familiju i prijatelje u Njemačkoj, pa rezervišemo karte aviokompanije Wizz Air. Boravak u Njemačkoj brzo prođe, pa dođe i vrijeme povratka. Prijatelj nas je iz jednog manjeg mjesta kod Minhena dovezao do Friedrichshafena 24.7. oko 19 sati i ostavio da sačekamo let W6 4616 u 21 sat. Na aerodromu je bilo veselo. Zatekli smo popriličan broj putnika. Neko se vraća sa odmora, neko ide u posjetu familiji u BiH, a nekom je to samo tranzitni let. Manje-više, svi su sretni, samo su oni koji se vraćaju sa godišnjih odmora praznijih džepova od onih drugih, istrošilo se proteklih dana....

U međuvremenu poče i neka kiša, ali su avioni i dalje slijetali. Međutim, Wizz Air odgodio je naš let bez obrazloženja i rekao da ne lete ni naredni dan. Nakon nekog vremena putnici koji su imali nekih drugih opcija su otišli, pa nas je ostalo oko 60-ak. S obzirom da nam Wizz nije ponudio nikakve alternative, dispečer sa aerodroma ustupio je mikrofon jednoj od putnica koja je najavila da će pokušati naći neki prevoz do Tuzle. Kantićev autobus stigao je 2 sata nakon toga, a s obzirom da su karte bile skuplje od avionskih, nekoliko putnika sjede na taksi i ode nazad do familije.

Nakon toga, a zbog fiksne cijene vanrednog prevoza do BiH cijena karte porasla je na preko 100 eura po osobi, odnosno preko 400KM za mene i suprugu, uzmi ili ostavi. Ko nema pare....može i posuditi... Aerodrom je u međuvremenu zaključan, kiša je, a temperatura se spustila na oko 15-ak stepeni. Napokon, za Tuzlu sa Kantićem i više od 30 putnika otkazanog leta krećemo oko 23.50, a stižemo narednog dana oko 16 sati.

Wizz Air se nije udostojio oglasiti po pitanju otkazivanja leta, a kamoli izvinuti putnicima, iako sam im na njihov profil odmah poslao poruku i objasnio problem. O nadoknadi štete i vraćanju para za karte da i ne govorimo. Vidim da se nije igrati sa Wizzom, pa krenem u borbu za svoja prava. Prerovim internet i nađem njihov dokument prema kojem su nam za našu situaciju dužni isplatiti pare od karata odgođenog leta, a onda još i 10% na tu cijenu zbog otkazivanja leta i 250 eura kompenzacije. Ali Wizz nam ne da ni ono što nam pripada, a kamoli nekakve kobajagi kompenzacije...Bosanci su u pitanju, može se svakako...

Pošaljem žalbu na engleskom preko njihovog sistema, ali s obzirom da se niko nije javio odlučim ih nazvati na aerodromu Dubrave. Preusmjere me na Wizz Air u Bijeljini, pa mi oni kažu da im ponovo napišem imejl, ali na srpskom jeziku. Uradim i to, a onda mi se na zadovoljavajućem bosanskom javi njihova službenica iz Mađarske i kaže da pošaljem račune za troškove. Pošaljem u narednom imejlu i to, a onda opet čekaj. Nakon još dva proslijeđivanja istog imejla u rasponu od nekoliko dana ponovo mi se javi ista službenica i kaže da mi kao ´gest dobre volje´ mogu vratiti *20 eura* - fala do neba, baš ste ljubazni!

Vidim da je to izgleda standardni tretman Bosanaca, jer Nijemce, Francuze ili Amerikance sigurno ne bi smjeli ovako ponižavati. Pošaljem ponovo imejl gospođici iz Mađarske, a onda nazovem ponovo i Bijeljinu i kažem da ću sve iznijeti u medije, a onda okupiti i sve putnike otkazanog leta da pokrenemo zajedničku tužbu. Wizz Air se, naravno, jako nasekirao zbog ovoga što sam im rekao. Gospođica mi više uopšte ne odgovara na mejlove, a gospodin iz Bijeljine mi kaže: "Da, da, sve ste u pravu, ugodan dan Vam želim."

Pare za karte od otkazanog leta još uvijek nismo dobili, a umjesto malo više od jednog sata putovali smo 19. Pretrpjeli smo sve one nervoze u vezi sa traženjem prevoza, smrzavali se ispred aerodroma, snalazili se kako umijemo i znamo, a na kraju nas je usluga prevoza do Tuzle u organizaciji Wizz Aira sa hranom i kartom za autobus koštala oko 700 KM.

Sve u svemu, bilo je ovo jedno, kako to oni vole reći "fantastic journey" sa Wizz Airom, a troškove ću pokriti sa 20 eura koje ću od Wizz Aira dobiti krajem godine...

S poštovanjem,

Almir Mustafic

Vezani tekstovi:

Često putujete avionom? Vjerojatno niste ni znali da imate ova prava

Tako to radi Wizz Air

Godišnje 22.000 ljudi umre usljed pogrešnog lijeka

25.02.2018. u 16:48 Broj citanja: 401
Video:
U FBiH proglašeni zimski uslovi vožnje

Štab Zimske službe Federacije BiH proglasio je zimske uslove vožnje, pa se u skladu s tim zabranjuje saobraćaj priključnim vozilima na planinskim prevojima gdje je kolovoz zasniježen, do stvaranja uslova za sigurno saobraćanje. Također, autobusi i teretna vozila moraju na pogonskim točkovima koristiti lance na planinskim prevojima.

25.02.2018. u 16:17 Broj citanja: 755
Tešanj:
Eminagića konak, mjesto u koje turisti rado svraćaju

TuzlarijeTešanjski kraj poznat je po kulturno-historijskom naslijeđu. Jedan od objekata koji privlači pažnju turista svakako je begovska kuća Eminagića konak, koja radi u okviru Muzeja "Tešanj". Eminagića konak je izgrađen polovinom 19. stoljeća i spada u red najstarijih i naljepših objekata grada Tešnja.

25.02.2018. u 15:33 Broj citanja: 962
Projekat ˝Bosnoljublja“:
Budite dio đerđefa sevdalinke koja tka ljubav prema BiH

Radio televizija Tuzlanskog kantona i Bosanki kulturni centar Tuzla od februara 2018. godine realizuju novu ideju koja će sevdah i sevdalinku dovesti pred publiku, a program i publiku dovesti na male ekrane. Projekat "Bosnoljublja“ će u duhu najsavremenijih televizijskih zabavnih programa biti realizovan uživo, pred publikom u BKC Tuzla

25.02.2018. u 15:20 Broj citanja: 629
Servisne informacije
.... i malo tuzlarija

TuzlarijeU ratu smo se čudili kako iko, bilo gdje u svijetu, normalno živi. Kako se mogu nasmijati, kako se mogu zabavljati dok su ovdje padale granate i ubijale civile. Pa smo nekad mislili ne znaju, ne vide, a evo ovih dana, svaki dan imaju vijesti o bombardovanju civila koje slabo čitaju i oni koji dobro znaju kako je biti u okruženju, izložen na milost i nemilost i nadati se miru i boljim danima.

25.02.2018. u 11:43 Broj citanja: 547
Prezentacija STEM projekta u OŠ ˝Kiseljak˝

U OŠ "Kiseljak" učenici osmog i devetog razreda su upriličili vrlo interesantnu prezentaciju STEM projekta „Sačuvajmo naše bogatstvo Jezero Modrac“ koji su uradili pod mentrostvom nastavnika matematike prof. Edima Hajdarbegovića. Sam projekat je poseban po tome što je urađen STEM pristupom i metodom projektne nastave

25.02.2018. u 11:17
Humanitarna predstava ˝Krojcerova sonata˝ u petak na sceni Teatra kabare Tuzla

Višestruko nagrađivana monodrama ´´Krojcerova sonata´´, u izvedbi cijenjenog glumca Vlade Keroševića, će se humanitarno izvesti za dječaka Arslana u petak, 02.03.2018. godine, s početkom u 19 30 na sceni Teatra kabare Tuzla. Nastala je povodom obilježavanja 35 godina umjetničkog rada istaknutog glumca Vlade Keroševića.

OSTALE VIJESTI
VIDEO: U F+ Snježana Kordić i Halid Bulić: Bogato jezičko naslijeđe okosnica bh. kulturne raznolikosti

Jednoglasna odluka: Skupština USK-a odustala od kreditnog zaduženja kantonalne bolnice

Zabrana za priključna vozila, obavezni lanci: U FBiH proglašeni zimski uslovi vožnje

Pozvali Ambasadu SAD-a u, OSCE-a i EK da se uključe: SDP, SBB i DF o Mostaru: Izbori se moraju održati

S Hahnom započeo balkansku turneju: Juncker u Skoplju: Primjetan ozbiljan napredak Makedonije

Kancelarka mu nudi da sam pokrene promjene koje želi : Merkel će svog najvećeg kritičara postaviti za ministra u vladi

Razgovori nakon UN-ove rezolucije o prekidu vatre: Putin, Macron i Merkel za pojačanu razmjenu vijesti o Siriji

Žrtve ekstremističke grupe Boko haram: Nigerijski roditelji saopštili spisak 105 nestalih djevojčica

Četvrto kolo kvalifikacija za SP u Kini: Košarkaši BiH poraženi od Rusije 70:53

Podijeljene 102 medalje, najuspješnija Norveška sa 39: Završene Zimske olimpijske igre u Pjongčangu
Preuzeto sa portala INDEX.HR

Objavljeno prije sat vremena
Merkel i Macron poručili Putinu: Ubijanje u Siriji mora odmah stati
Objavljeno prije 2 sata
Tisuće Rusa prosvjeduju u Moskvi, traže odlazak Putina
Od početka godine spriječena dva planirana teroristička napada u Francuskoj
Objavljeno prije 4 sata
Bloomberg: Bivši Trumpov voditelj kampanje je tajno plaćao milijune za prorusku kampanju
Objavljeno prije 5 sati
Sjeverna Koreja kaže da će nove američke sankcije smatrati "činom rata"
Objavljeno prije 8 sati
Asadova vojska nastavlja napade iako je UN proglasio primirje