TUZLARIJE - VIJESTI

02.08.2017. u 09:09 Broj citanja: 21036
Pismo čitaoca
Problemi s Wizz Airom zbog otkazivanja leta

Od 2013. godine Wizz Air i Aerodrom Tuzla prevezli su preko milion putnika. Često smo pisali o profesionalizmu Wizz Aira i nastojanju da putnici stignu na svoja odredište. Ipak, uz preusmjeravanja aviona dešavala su se i otkazivanja letova, koliko nam je poznato, uglavnom zbog "više sile". O jednom od otkazanih letova piše i naš čitalac. Njegovo iskustvo nije lijepo ali je pismo dobar povod da i drugi putnici iznesu svoja iskustva i jedni drugima pomognu u ostvarivanju prava koja kao putnici imaju.

Tuzlarije

Šaljem vam tekst o usluzi Wizz Aira i problemima sa kojima smo se suočili na nedavnom letu iz Njemačke. Smatram da je ova informacija važna za objavljivanje, jer i drugi ljudi mogu doći u istu ili sličnu situaciju, pa je dobro da znaju šta očekivati. Za dodatne informacije stojim vam na raspolaganju. Unaprijed zahvaljujem...

Ove godine odlučimo supruga i ja posjetiti familiju i prijatelje u Njemačkoj, pa rezervišemo karte aviokompanije Wizz Air. Boravak u Njemačkoj brzo prođe, pa dođe i vrijeme povratka. Prijatelj nas je iz jednog manjeg mjesta kod Minhena dovezao do Friedrichshafena 24.7. oko 19 sati i ostavio da sačekamo let W6 4616 u 21 sat. Na aerodromu je bilo veselo. Zatekli smo popriličan broj putnika. Neko se vraća sa odmora, neko ide u posjetu familiji u BiH, a nekom je to samo tranzitni let. Manje-više, svi su sretni, samo su oni koji se vraćaju sa godišnjih odmora praznijih džepova od onih drugih, istrošilo se proteklih dana....

U međuvremenu poče i neka kiša, ali su avioni i dalje slijetali. Međutim, Wizz Air odgodio je naš let bez obrazloženja i rekao da ne lete ni naredni dan. Nakon nekog vremena putnici koji su imali nekih drugih opcija su otišli, pa nas je ostalo oko 60-ak. S obzirom da nam Wizz nije ponudio nikakve alternative, dispečer sa aerodroma ustupio je mikrofon jednoj od putnica koja je najavila da će pokušati naći neki prevoz do Tuzle. Kantićev autobus stigao je 2 sata nakon toga, a s obzirom da su karte bile skuplje od avionskih, nekoliko putnika sjede na taksi i ode nazad do familije.

Nakon toga, a zbog fiksne cijene vanrednog prevoza do BiH cijena karte porasla je na preko 100 eura po osobi, odnosno preko 400KM za mene i suprugu, uzmi ili ostavi. Ko nema pare....može i posuditi... Aerodrom je u međuvremenu zaključan, kiša je, a temperatura se spustila na oko 15-ak stepeni. Napokon, za Tuzlu sa Kantićem i više od 30 putnika otkazanog leta krećemo oko 23.50, a stižemo narednog dana oko 16 sati.

Wizz Air se nije udostojio oglasiti po pitanju otkazivanja leta, a kamoli izvinuti putnicima, iako sam im na njihov profil odmah poslao poruku i objasnio problem. O nadoknadi štete i vraćanju para za karte da i ne govorimo. Vidim da se nije igrati sa Wizzom, pa krenem u borbu za svoja prava. Prerovim internet i nađem njihov dokument prema kojem su nam za našu situaciju dužni isplatiti pare od karata odgođenog leta, a onda još i 10% na tu cijenu zbog otkazivanja leta i 250 eura kompenzacije. Ali Wizz nam ne da ni ono što nam pripada, a kamoli nekakve kobajagi kompenzacije...Bosanci su u pitanju, može se svakako...

Pošaljem žalbu na engleskom preko njihovog sistema, ali s obzirom da se niko nije javio odlučim ih nazvati na aerodromu Dubrave. Preusmjere me na Wizz Air u Bijeljini, pa mi oni kažu da im ponovo napišem imejl, ali na srpskom jeziku. Uradim i to, a onda mi se na zadovoljavajućem bosanskom javi njihova službenica iz Mađarske i kaže da pošaljem račune za troškove. Pošaljem u narednom imejlu i to, a onda opet čekaj. Nakon još dva proslijeđivanja istog imejla u rasponu od nekoliko dana ponovo mi se javi ista službenica i kaže da mi kao ´gest dobre volje´ mogu vratiti *20 eura* - fala do neba, baš ste ljubazni!

Vidim da je to izgleda standardni tretman Bosanaca, jer Nijemce, Francuze ili Amerikance sigurno ne bi smjeli ovako ponižavati. Pošaljem ponovo imejl gospođici iz Mađarske, a onda nazovem ponovo i Bijeljinu i kažem da ću sve iznijeti u medije, a onda okupiti i sve putnike otkazanog leta da pokrenemo zajedničku tužbu. Wizz Air se, naravno, jako nasekirao zbog ovoga što sam im rekao. Gospođica mi više uopšte ne odgovara na mejlove, a gospodin iz Bijeljine mi kaže: "Da, da, sve ste u pravu, ugodan dan Vam želim."

Pare za karte od otkazanog leta još uvijek nismo dobili, a umjesto malo više od jednog sata putovali smo 19. Pretrpjeli smo sve one nervoze u vezi sa traženjem prevoza, smrzavali se ispred aerodroma, snalazili se kako umijemo i znamo, a na kraju nas je usluga prevoza do Tuzle u organizaciji Wizz Aira sa hranom i kartom za autobus koštala oko 700 KM.

Sve u svemu, bilo je ovo jedno, kako to oni vole reći "fantastic journey" sa Wizz Airom, a troškove ću pokriti sa 20 eura koje ću od Wizz Aira dobiti krajem godine...

S poštovanjem,

Almir Mustafic

Vezani tekstovi:

Često putujete avionom? Vjerojatno niste ni znali da imate ova prava

Tako to radi Wizz Air

(tuzlarije.net)

19.04.2024. Broj citanja: 58

19.04.2024. Broj citanja: 89
Što se stvarno događa u sukobu Izraela i Irana? Predstava kojom se skriva ono važno

19.04.2024. Broj citanja: 45
Počeli izbori u Indiji. Trajat će više od mjesec dana

19.04.2024. Broj citanja: 223
Izrael napao Iran. Sastaju se čelnici G7, stižu reakcije Irana

18.04.2024. Broj citanja: 1491
Putnik (33) preminuo na letu Ryanaira iznad Italije, s njim bila i trudna supruga

18.04.2024. Broj citanja: 171
VIDEO Katastrofalne poplave u Rusiji. Poplavljeno oko 18.000 kuća, hiljade evakuirane

18.04.2024. Broj citanja: 1471
Ovo je najbolja novinska fotografija godine. ˝Nije htjela pustiti tijelo djevojčice˝

17.04.2024. Broj citanja: 3057
U BiH pronađena djevojčica (5) iz Njemačke, žrtva trgovine ljudima

17.04.2024. Broj citanja: 179
Eruptirao indonezijski Vulkan, evakuirali ljude. Pogledajte snimke

16.04.2024. Broj citanja: 899
Objekt iz svemira probio krov i dva kata kuće na Floridi. NASA: Znamo o čemu je riječ

OSTALE VIJESTI
Izrael napao Iran. Međusobne optužbe u Izraelu: "Ministar nas je osramotio"
Poljaci uhitili dvojicu navodnih napadača na suradnika Navalnog
Glomazni lanseri M270 izbacili osam raketa ATACMS na rusku bazu na Krimu
Tri Rusa padobranima skočila iz stratosfere na Sjeverni pol, pogledajte snimku
U Brazilu dovela mrtvaca u banku, htjela dići kredit. Otkriveno od čega je umro
Rusija priznala da se srušio bombarder. Ukrajina: Oborili smo ga
Europske burze pale nakon izraelskog napada na Iran
Izraelci napali iranski Isfahan. Tamo su nuklearna postrojenja
Studenti na njujorškom sveučilištu prosvjedovali za Palestinu, više od 100 uhićenih
Skočile cijene nafte nakon što je Izrael napao Iran
U Slovačkoj pokrenuta kampanja kojom se prikuplja novac za kupovinu oružja Ukrajini
VIDEO U Rusiji se srušio bombarder
Google dao otkaz 28 zaposlenika. Protestirali su protiv unosnog ugovora s Izraelom
Ukrajina traži pomoć od G7 i NATO-a: "Moramo obnoviti protuzračnu obranu"
Na Wall Streetu peti dan zaredom pao S&P 500 indeks

Izrael napao Iran. Sastaju se čelnici G7, stižu reakcije Irana

U BiH pronađena djevojčica (5) iz Njemačke, žrtva trgovine ljudima

Eruptirao indonezijski Vulkan, evakuirali ljude. Pogledajte snimke

prodaja stanova pik smrtovnice/a> blumen horoskop kalkulator online knjige pdf cvijece vicevi