TUZLA - TUZLARIJE NET

Subota 18.5.2024

TZ VIJESTI - VIJESTI IZ MINUTE U MINUTU - TOP VIJESTI 24 SATA - TUZLARIJE - BILTEN GRADA - BILTEN KANTONA - OBRAZOVANJE - FORUM

18.05.2024 - 21h

Users in Chat
TUZLARIJE CHAT

Tuzlarije

Odluka Vlade Federacije BiH za 2011.

Temeljem članka 19. stavak 2. Zakona o Vladi Federacije Bosne i Hercegovine ("Službene novine Federacije BiH", br. 1/94, 8/95, 58/02, 19/03, 2/06 i 8/06) i članka 31. st. 4, 5, i 6. Zakona o lovstvu ("Službene novine Federacije BiH", br. 4/06 i 8/10), Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 60. sjednici održanoj 11.09.2012. godine, donosi

O D L U K U

O UTEMELJENJU POSEBNIH LOVIŠTA NA TERITORIJU FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE

A. OPĆE ODREDBE

I

Ovom odlukom utemeljuju se posebna lovišta na teritoriju Federacije Bosne i Hercegovine (u daljnjem tekstu: Federacija), koja se prostiru na površinama šuma sa posebnom namjenom, kao i na površinama koje predstavljaju izuzetno pogodna staništa rijetkih, prorijeđenih i vrijednih vrsta divljači.

II

Ovom odlukom, pojedinačno za svako lovište, utvrđen je naziv lovišta, područje općina na kojima se nalazi, površina lovišta, vrsta lovišta, nadmorska visina lovišta, najvažnije vrste divljači, posebno rijetke i ugrožene vrste divljači koje naseljavaju lovišta, te navedeni i drugi potrebni podaci za kvalitetno i trajno gospodarenje lovištem.

III

Uvažavajući stanje u oblasti lovstva na području Federacije, dugogodišnju tradiciju pod posebnim režimom lovnog gospodarenja, potrebe suvremenog lovnog gospodarenja i međunarodnih konvencija, te pojedinačne specifičnosti svakog lovišta prema strukturi površina, prirodnim pogodnostima, vrstama divljači, utemeljuju se sljedeća posebna lovišta: Igman-Bjelašnica, Hrbljine-Kujača, Plješevica, Konjuh i Hutovo Blato.

B. TEMELJNI PODACI I OPIS GRANICA

1. IGMAN - BJELAŠNICA

Površina lovišta iznosi 19754,82 ha, lovište se prostire na području općina Hadžići (13056,51 ha), Ilidža (4351,12 ha) i Trnovo (2347,19 ha).
Vrste divljači koje naseljavaju lovište: medvjed, vuk, srna, divokoza, veliki tetrijeb, divlja svinja, zec, Iještarka i druge vrste.
Lovište je planinsko. Nadmorska visina lovišta: 420 - 2110 m/nv.
Granica lovišta "Igman - Bjelašnica" polazi sa kote "Krvavac" (2062) prati administrativnu granicu općine Hadžići, opisno ide u pravcu sjeverozapada preko poteza Brlozi, kote "Prešlo" (1721) i dolazi na kotu "Obradova snežnica" (1724), gdje mijenja smjer i nastavlja u pravcu jugozapada preko Krnje jele, kote 1648, te u pravcu jugozapada izlazi na kotu "Javorak" (1743). Dalje, granica lovišta produžava u pravcu jugozapada, dolazi na kotu "Visin" (1661) i u pravcu sjeverozapada preko kote "Medena glava" izlazi na koru "M. Visin" (1576) gdje mijenja smjer i u pravcu jugozapada preko Zelenih njiva dolazi na kotu "Vukovo polje" (1245) te kreće u pravcu sjeverozapada preko poteza Podovi i grebenom u pravcu sjeveroistoka dolazi na kotu 1388. gdje mijenja smjer, i u pravcu sjeverozapada preko kote "Klek" 1577 dolazi na potez Crni vrh i grebenom u pravcu sjeveroistoka dolazi na kotu "Volujak" 1460. Ovdje granica mijenja smjer i u pravcu sjeverozapada dolazi na kotu "Prehulja" (1233), gdje mijenja smjer, napušta administrativnu granicu općine Hadžići i u pravcu sjeveroistoka ide koritom Prehuljskog potoka do ušća u Korču i u istom smjeru, preko Visa u pravcu jugoistoka (granicom šumskih odjela 48 i 49), dolazi do kote 1144, gdje mijenja smjer i kreće u pravcu sjeveroistoka preko kote 1221, kote "Ragalj" (1133) dolazi na kotu 948 i produžava u istom smjeru granicom šume i šumskog zemljišta u državnom vlasništvu (granicom šumskih odjela 45,44 i 43), a potom lokalnim putem prolazi iznad naseljenog mjesta G. Bioča, silazi u korito potoka Bjelašnica i kreće istim u pravcu sjeverozapada do lokalnog puta za Kazinu baru, te u pravcu sjeveroistoka, produžava navedenim puteni do magistralnog puta Mostar-Sarajevo, kreće istim u dužini od 250 m, odvaja se u pravcu juga lokalnim putem do iznad naseljenog mjesta Sinići. Ovdje granica lovišta mijenja smjer i kreće u pravcu istoka, a potom jugoistoka granicom šume i šumskog zemljišta u državnom vlasništvu (granicom šumskih odjela 53, 52, 51, čini poluenklavu preko kote 860, šumskih odjela 48, 47 i na granici sa 46 čini poluenklavu), te sa zapadne i južne strane također granicom odjela 46 obilazi naselje Ljubovčići i u pravcu sjeveroistoka prelazi poluenklavu i dolazi na granicu šumskog zemljišta u državnomvlasništvu.
Dalje, granica lovišta nastavlja u pravcu jugoistoka, granicom šumskog zemljišta u državnom vlasništvu (granicom šumskih odjela 46 i 39) i dolazi na kotu "Točila" (877), gdje mijenja smjer i kreće u pravcu sjeveroistoka dolazi na prsten šumskih odjela 31, 37, 38 i 40, silazi niz Obimi do (granicom šumskih odjela 31 i 38 te 32 i 33) do prstena šumskih odjela 17, 18, 32 i 33 odnosno do rijeke Krupe i kreće uzvodno koritom Krupe u pravcu jugoistoka do prstena šumskih odjela 18, 28 i 32, kote 668 iznad izvora Krupe.
Ovdje granica mijenja smjer i produžava u pravcu sjeveroistoka do šumskog kamionskog puta u enklavi u šumskom odjelu 18 kreće istim putem u pravcu sjeveroistoka do kote 834 (rezervoar u Lokvama), a potom ne mijenjajući smjer predviđenim novim Šumskim kamionskim putem kroz šumske odjele 8, 7 i 6 ravno izlazi na kotu 935, odakle ide granicom gospodarskih jedinica u pravcu sjeverozapada do kote "Stupnik" (992) gdje mijenja smjer, i u pravcu sjeveroistoka ide granicom gospodarskih jedinica "Zujevina" i "Igman" do administrativne granice općine Hadžići koju nastavlja pratiti u pravcu sjeverozapada, preko državne ergele, te seoskim putem u pravcu bunkera dolazi do Mostarskog raskršća, odakle ide u pravcu jugoistoka preko Blažuja do crkve na Plandištu, nastavlja u pravcu jugozapada i jugoistoka padinama Igmana i prati granicu "Spomenika prirode Vrelo Bosne" opisanu člankom 3. Zakona o proglašenju spomenika prirode "Vrelo Bosne" ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 16/06) do okretnice na putu u naselju Glavogodina.
Dalje granica lovišta ide u pravcu jugoistoka šumskim kamionskim putem iznad naseljenih mjesta Glavogodina, Kovači, Krasnica i Lasica dolazi na granicu (prsten) šumskih odjela 20, 21, 25 i 30 odakle u pravcu juga dolazi na kotu 1045 gdje mijenja smjer i u pravcu jugozapada dolazi na kotu "Obješenjak" (1109) i produžava granicom Šumskogospodarskih područja na kotu "Crni vrh" (1433). Granica lovišta dalje produžava u pravcu jugozapada prateći granicu Šumskogospodarskih područja, prelazi put Sarajevo - Krapac, obilazi Gornju Grkaricu i preko poteza Trice i Donje Grkarice dolazi na kotu 1164, kratko prati isti pravac i onda u pravcu jugozapada i dalje prateći granicu Šumskogospodarskog područja preko kote "Gojčinova ravan" (1510), Starih konaka dolazi na kotu "Šiljak" (1689), odakle u pravcu jugozapada preko kote "Javorak" (1681), i u pravcu sjeverozapada preko Zapoda i kote 1882, dolazi na kotu "Bjelašnica" (2067). Dalje, granica ide u pravcu jugozapada preko bezimene kote 2032, nastavlja u istom pravcu preko kote "Žuti cvijet" (2026), odakle u pravcu sjeverozapada preko "Velikog struga", kote "Mali strug" (1923), bezimene kote 1917, kote "Žujsko brdo" (1986) do bezimene kote 1982, gdje mijenja smjer i u pravcu jugozapada preko kote "Vjetreno brdo" (1968) i dolazi na kotu "Krvavac" (2063) odnosno do početne točke opisa granice lovišta "Igman - Bjelašnica".

2. HRBLJINE - KUJAČA

Površina lovišta iznosi 42628,00 ha, lovište se prostire na području općina Kupres (9702,00 ha), Glamoč (30090,00 ha), Livno (191,00 ha) i Tomislavgrad (2645,00 ha).
Vrste divljači koje naseljavaju lovište: veliki tetrijeb, srna, medvjed, vuk, ris, divlja svinja, zec, Iještarka, lisica, jazavac, kune, sove ušare, orlovi i jastrebovi.
Lovište je planinsko. Nadmorska visina lovišta: 640 - 2006 m/nv.
Granica počinje na asfaltnom puru Kupres-Livno u mjestu Borovo polje, ide asfaltnim putem na sjever prema selu Gornji Malovan, a od njega ide na kotu Vilenice (Čajuša), dalje na kotu Jaram, Kuljaj, sa Kuljaja skreće preko Ahmetove sječe i izlazi na križanje puteva Jelovača-Odovača. Odavde granica ide cestom na prsten odjela 2 i 3, a odatle ide na Crni Vrh (Omar). Dalje granica nastavlja preko Klekova od kote Veliki Vitorog, sa Vitoroga se spušta iza sela Pribelja i ide cestom do sela Dubrava. Iz sela granica ide južno prateći granicu Glamočkog polja, sela Vidimije odnosno Dragnić i Dolac. Iz Doca ide na vrh Velikog Cincara (2006), nastavlja preko Malog Cincara na kotu Kruži i Osjen glavicu. Sa Osjen glavice dalje ide granicom općina Livno-Tomislavgrad i izlazi na asfaltni put Šuice - Livno, odnosno do polazne točke.

3. PLJEŠEVICA

Površina lovišta iznosi 5854,60 ha, lovište se prostire na području općine Bihać.
Vrste divljači koje naseljavaju lovište: medvjed, veliki tetrijeb, srna, divlja svinja, Iještarka i druge vrste.
Lovište je planinsko. Nadmorska visina lovišta: 360 - 1648 m/nv.
Granica lovišta "Plješevica" proteže se putem od sela Zavalje, preko Vučijaka do Malog Baljevca, dalje putem do kote 344, dalje do državne granice sa Republikom Hrvatskom prema Kurića vrhu (kota 1081), na kotu Ogredljivi vrh (kota 1174), na kotu 1338 predio zvani Osinjak, prema koti 1454 dalje na Golu Plješevicu (kota 1648) - Mala Piješevica (kota 1576) - Crni Vrh (kota 1562) -Bakin (kota 1446) - Gredoviti vrh (kota 1429) - Šoputov vrh (kota 1403) - Korenički vrh (kota 1330) - Majoruša (kota 1186) -Žestikovac (kota 1333) - Kamen (kota 1580) prema Đurinom sijeku (kota 1012) - Duga luka (kota 833) - Šiške presijeca cestu za Željezno polje prema koti 624, dalje državnom granicom do ceste Melinovac - Donji Lapac - cestom Veliki Skoćaj - Mali Skočaj do Međudražja do početne točke u selu Zavalje.

4. KONJUH

Površina lovišta iznosi 13325,00 ha, lovište se prostire na području općina Živinice (2647,00 ha), Banovići (2617,00 ha), Kladanj (7240,00 ha) i Olovo (821,00 ha).
Vrste divljači koje naseljavaju lovište: medvjed, veliki tetrijeb, divokoza, srna, vuk, divlja svinja, zec, Iještarka, lisica, jazavac, kune, sove ušare, orlovi i jastrebovi.
Lovište je planinsko. Nadmorska visina lovišta: 300 - 1328 m/nv.
Granica lovišta polazi od Hrvatske brane istočnom granicom odjela 26 i 27 prema koti 636 zatim koti "Brijest", koti 717 "Crvena stijena" i koti 733 "Lađa". Od kote 733 granica se proteže preko "Torina" na kotu 786 "Kupača" na kotu 982 "Kočarin" i veže za kotu 1016 i dalje granicom između odjela 4, 32 i 33 "Ravne klade" do granice ŠPP-a. Od granice Š.P.P-a granica se spušta niz "Djedinsku planinu", presijeca šumski put za Budakovac, dalje Hajdučkim potokom do kote 522, zatim do "Vrele", odatle se penje zapadno od sela Lupoglava na trigonometar 651. Od trigonometra 651 ide kosom prema koti "Guvno" 796, nastavlja kosom na kotu "Vino kruška" 1089, spušta grebenom na šumski put za Duboki potok na kotu "Gudijelj", zatim spušta nizvodno do ulijevanja u rijeku Tarevčicu. Od ušća rijeke Tarevčice grebenom se penje na kotu 433 i dalje kosom "Neupalj", zatim grebenom prema "Ježeviku" i dalje na kotu "Bandijerku" 1207, odatle na kotu "Javorje" 1194 i dalje na kotu "Šarino korito" 1106. Od kote 1106 granica ide prema koti "Skrilo" 1052, nastavlja se seoskim putem prema Meškovićima do kraja smrčeve kulture, ivicom se spušta do kraja ceste pod Tuholjom. Od okretaljke granica ide prema "Borovači" a dalje prema koti 1077 i dalje koti 1016, grebenom prema "Alinoj vodi" produžava grebenom na kotu 1053, nastavlja kosom prema koti "Plosnom brdu", odakle grebenom se spušta do ušća gdje se ulijeva Srebrenica u Drinjaču.
Granica lovišta dalje ide uzvodno uz rijeku Srebrenicu, sve do "Džakminog lagera", to jest mjesta gdje se ulijeva Hrastovački potok u Srebrenicu, dalje ide uzvodno uz Hrastovački potok na kotu "Razbojište" i dalje do kote "Osredak" 1199. Od trigonometra Osredak 1199. dalje granica nastavlja šumskim putem, odnosno administrativnom granicom općina Olovo i Kladanj do trigonometra Prigrizenac (1163), odakle dalje produžava grebenom granicom općina Olova i Kladnja i granicom SPP- ova "Olovsko" i "Konjuh" na trigonometar Jarašće (1192). Sa ovog trigonometra, granica nastavlja preko kote 992 na kotu 1166 zvana Košiće. Sa ove kote, granica produžava na kotu 1163 odakle skreće u pravcu sjeverozapada na trigonometar Smrčevac (1129). Ovdje granica naglo skreće u pravcu sjeveroistoka i spušta se u ušće malog bezimenog potoka u potok Smrčevac. Granica dalje skreće u pravcu sjeverozapada i ide nizvodno potokom Smrčevac u dužini od 500 do ušća drugog bezimenog potoka u potok Smrčevac gdje granica skreće uzvodno tim bezimenim potokom i izlazi na kotu 1061 Suhe pšeničice. Sa ove kote granica se spušta niz kosu u rječicu Župeijeva i istu presijeca, te u pravcu sjevera nastavlja uz kosu do na trigonometar Crni vrh (l 151). Granica blago skreće u pravcu sjeverozapada i ide grebenom do na trigonometar Barice (1195). Sa ovog trigonometra granica se spušta grebenom u rječicu Mala Maoča i produžava nizvodno do kote 837. Na ovoj koti granica napušta korito Male Maoče i penje se u pravcu sjevera bezimenim potokom i grebenom do na trigonometar Poslone (1105). Na ovom trigonometru granica naglo savija u pravcu sjeveroistoka i vododijelnicama ide do na trigonometar "Ravni bor" (1104). Sa ovog trigonometra, granica ide administrativnom granicom općina Zavidovići i Banovići do trigonometra "Ploče" (1009). Od trigonometra "Ploče" 1009 granica ide preko kote "Stožerac" i kote "Kalem" 996 do granice između odjela 122 i 95 G.J. "Oskova" ide grebenom na kotu "Nevesja" i dalje granicom 121 sa odjelima 107 i 106 na kotu 650 i dalje na kotu 793. Od kote 793 granica dalje ide grebenom "Kobilica" na kotu 703 produžava
grebenom "Kozličak" kojim se spušta do granice odjela 107 i 108 na grebenom "Škrajin brijeg" na kotu 639, spušta se niz "Sarinu kosu" do "Hrvatske brane".

5. HUTOVO BLATO

Površina lovišta iznosi 7811,26 ha, lovište se prostire na području općina Čapljina (4980,93 ha) i Stolac (2830,33 ha).
Vrste divljači koje naseljavaju lovište: gnjurci, vranci, čaplje, rode, jastrebovi, sokolovi, poljske koke, ždralovi, galebovi, golubovi, sove, ševe, svračci, čvorci, vrane, muharice, sjenice, vrapci, zebe, vidra, divlja svinja, zec, lisica i jazavac.
Lovište je planinsko. Nadmorska visina lovišta: 2 - 553 m/nv.
Granica polazi od mosta na rijeci Bregavi i penje se na brdo Klepasnica (kota 108), nastavlja vrhom brda i prelazi na Kučevo brdo (kota 118) te nastavlja u pravcu istoka do Moračina - kuće. Odatle se spušta na Topolicu i izlazi na put Klepci - Karaotok. Zatim se vraća tim putem u pravcu zapada i skreće prema jugu pored nogometnog igrališta Višići kroz Zgone i izlazi ravno na rijeku Krupu. Nastavlja dalje nasipom s desne strane rijeke Krupe i ide jugozapadno do mosta na rijeci Krupi (put M17). Prelazi most i vraća se istočno nasipom s lijeve strane rijeke Krupe do ušća Sjekoškog kanala. Dalje nastavlja do mosta na tom kanalu gdje izlazi na cestu Dračevo - Svitava odakle cestom pored Svitavskog jezera ulazi u naselje Svitavu (PHEC), te se vododerinom penje na Budisavinu (kota 67, 189, 588), presijeca preko (kote 442) Gradac i spušta se na kotu 117 (put Drenovac - Londža). Prolazi sredinom između kota 210 i 478, izlazi na Popovu glavu (kota 379).
Ide prema sjeveroistoku preko Babine glave i prelazi put Cerovo - Drijen i izlazi na Gradac (kota 257). Ide prema sjeveroistoku vrhom brda preko kota 272, 347, 416 odakle se spušta na selo Grlić i nastavlja putem kroz naseljeno mjesto Prebilovci do mosta na rijeci Bregavi.

V

Zakorisnike posebnih lovišta određuju se:
1.     Igman - Bjelašnica - KJP "Sarajevo šume" d.o.o. Sarajevo
2.     Hrbljine - Kujača - ŠGD "Hercegbosanske šume" d.o.o. Kupres
3.     Plješevica - SPD "Unsko-sanske šume" d.o.o. Bosanska Krupa
4.     Konjuh - JP "Šume Tuzlanskog kantona" dd Kladanj
5.     Hutovo Blato - JP "Park prirode Hutovo blato" Karaotok-Čapljina

VI

Ugovor o predaji posebnog lovišta na gospodarenje sa korisnikom lovišta iz prethodne točke zaključuje Federalno ministarstvo poljoprivrede, vodoprivrede i šumarstva (u daljnjem tekstu: Federalno ministarstvo) na period od deset godina.
Ugovor o dodjeli posebnog lovišta na gospodarenje sadrži elemente koji su propisani Zakonom o lovstvu.
Federalno ministarstvo vrši nadzor nad provođenjem ugovora o korištenju posebnog lovišta.
Ugovor o korištenju lovišta može se raskinuti i prije isteka na koji je zaključen ako korisnik ne poštuje odredbe ugovora i važeće zakonske propise.

VII

Lovno-gospodarske osnove za lovišta treba donijeti najkasnije u roku od jedne godine od dana predaje lovišta na korištenje.
Postupak izrade i donošenja lovno-gospodarskih osnova provodi Federalno ministarstvo.
Financiranje izrade lovno-gospodarskih osnova za posebna lovišta snosi Vlada Federacije Bosne i Hercegovine u skladu s člankom 46. stavak 7. Zakona o lovstvu.

C. ZAVRŠNE ODREDBE

VIII

Za realizaciju ove odluke zadužuje se Federalno ministarstvo.

IX

Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u
"Službenim novinama Federacije BiH".

V broj 1185/2012

Zakoni Tuzlanskog kantona

Službene novine Tuzlanskog kantona

OSTALE VIJESTI
U Gazi pronađeno tijelo još jednog taoca, hamasovci ga ubili dok je vozio bicikl
Klizi li svijet u nuklearnu kataklizmu?
Policija u Austriji uhitila djevojčicu iz Crne Gore. Planirala teroristički napad?
Masovni prosvjedi u Gruziji, predsjednica stavila veto na "ruski zakon"
Atentatoru na slovačkog premijera određen pritvor. Tvrdi da ga nije htio ubiti
Kako je oluja od tri tisuće ukrajinskih bombi uništila najopasnije avione u ratu
Hamasovci su je ubili, vukli golu i snimali. Tijelo Njemice nađeno u tunelu u Gazi
Kanadska policija nakon 50 godina otkrila serijskog ubojicu
Izraelci prodiru u Rafah, napadnut najveći izbjeglički kamp. "Gađaju bez prestanka"
VIDEO Poplave u Njemačkoj, Belgiji, Francuskoj... "Voda je do prsa, ovo ne pamtimo"
Zelenski: Rusi spremaju veliku ofenzivu, znam Putinov cilj. Ovo je tek prvi val
23 migranta krenula iz Tunisa prema Italiji, nestali su
Novi proboj Rusa, grad pretvoren u pepeo, zatočili civile. "Koriste ih kao živi štit"
Poplave na istoku Belgije
Peru zakonom naredio da se transrodne osobe označava kao bolesne, ljudi na ulicama
Poljska ulaže više od 2 milijarde eura u jačanje svoje istočne granice
Stanje slovačkog premijera Fica stabilno, no i dalje ozbiljno
Veliko istraživanje otkrilo što više utječe na životni vijek - geni ili životni stil
Borbe u Rafahu jačaju, putem američkog pristaništa dostavljeno 310 paleta pomoći
Klimatski aktivisti upali na pistu zračne luke u MĂĽnchenu, izazvali kolaps

Google

Rezultati

STARE ANKETE

KAPIJA

25-05-1995

OSTALE VIJESTI
Klizi li svijet u nuklearnu kataklizmu?
Masovni prosvjedi u Gruziji, predsjednica stavila veto na "ruski zakon"
Atentatoru na slovačkog premijera određen pritvor. Tvrdi da ga nije htio ubiti
Klimatski aktivisti upali na pistu zračne luke u MĂĽnchenu, izazvali kolaps

SVASTARIJE

Osmrtnicama ba

VIDEO Poplave u Njemačkoj, Belgiji, Francuskoj... ˝Voda je do prsa, ovo ne pamtimo˝

Borbe u Rafahu jačaju, žestoko i na sjeveru. ˝Možda i najjače borbe u 7 mjeseci˝

Ovaj film zovu čudom. Snimao se 40 godina, a redatelj je potrošio 120 milijuna dolara

Troje španjolskih turista ubijeno u Afganistanu

Klimatski aktivisti upali na pistu zračne luke u Münchenu, izazvali kolaps letova

VIDEO Sjever Italije pod vodom nakon obilne kiše

VIDEO Masovni napadi na Krim. Satelitske snimke otkrivaju uništene moćne avione

Američka vojska izgradila dok za pomoć Gazi. ˝Nijedan vojnik nije stupio na kopno˝

VIDEO Ogromna oluja u Houstonu, četvero mrtvih, grad u mraku. ˝Ne izlazite˝

Dvojica braće koji su studirali na MIT-ju za 12 sekundi ukrali 25 milijuna dolara

prodaja stanova pik smrtovnice/a> blumen horoskop kalkulator online knjige pdf cvijece vicevi